Förlåt ♥

Hej! ♥
Förlåt att jag har blivit seg på att blogga men känns som ingen läser min blogg och då känns det onödigt att blogga, förlåt. ♥

Men just nu sitter jag nere i köket med datorn, håller också på att laga mat! :) Ska äta, sen ska jag börja fixa mig inför träningen ikväll, för ikväll börjar första Gymnastik träningen, har längtat så mycket! :D
Har varit i skolan idag, har inte hänt så speciellt mycket.., förrutom att jag sitter med knasigt folk oc h jag har knasiga kompisar. x) Jag har haft engelska, So, No, slöjd och Matte idag. :p Imorgon har jag bl.a Idrott vet jag! :p

Lite nya saker jag har kommit på.. :

- Jag har kommit på att innerst inne tycker jag det är kul att lära känna nya människor! :D

- Jag har kommit på att jag älskar gymnastik!


Sen har jag inte kommit på mer, tror jag.. :/ Men jag önskar er alla.. En riktigt god jul! ♥.... Nej, vänta lite nu! Nu blev det fel :o, jag menade en riktigt trevlig kväll x) Mehehe opps :$ Ha en bra kväll folks! tjoo

Kommentarer
Postat av: Ellie

HAHA

ett gott nytt jul ! :D

2011-08-29 @ 18:56:30
URL: http://doxx.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0