En mysig och trevlig helg med familjen & R! ♥

Hejsan! ♥
Just nu sitter jag här vid datorn och lyssnar på lite musik, håller också på att städa upp lite på mitt rum. :)

Denna helgen har jag hjälp min syster, Svenne och melker att flytta och jag har umgåtts med R. ♥
Flyttningen är inte klar än, men det är färdigt målat och tappiserat iallafall, fick flyttat in lite möbler och sånt också idag! :) Hahah, så kul! R och jag skulle ta några kartonger till denna nya lägenheten, så när vi var halvvägs så typ nyper Svenne, R. Så R tappa hela lådan och den lådan var full med leksaker så halva lådan åkte ut på trottoaren. x) haha

Igår hjälpte vi också till att flytta, det gick väl rätt bra! :) Kvällen spenderades med filmmys! ♥ Vi såg Justin bieber´s film, Never say Never och Hitta nemo, hahahah x) knasiit, yeees! :o x) Och vi såg lite på "De 2 tornen"... någonting x)

Senare imorse vaknad jag vid tio i 8, R vaknade (väckt) typ vid halv 9, hehe. :p Sedan åt vi frukost med familjen, fixade oss. Sen åkte vi in mot Trelleborg till Syster och hjälpte dem mer med flyttningen. :) Hhahaha, fast R och jag lata oss lite och satt och tittade på tv x). Hahah, men helgen har varit iaf trevlig och mysig! :)

Imorgon är det måndag vilket betyder att det är 1 vecka kvar av sommarlov. Visst, jag längtar men ändå inte :/ Imorgon kanske jag ska umgås med Hanna om hon ringer tillbaka annars gör jag ingenting :/ Sitter hemma, I guess x)
aja, det blev ett långt blogginlägg, men uppdaterar kanske imorgon om jag hinner och har tid. Ciao! ♥

Kommentarer
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Jag tänkte bara tipsa om att just nu pågår en dagens blogg tävling där du har chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika läsare/dagen så passa på att gå in och anmäla dig:)

http://www.domkallarmighannes.com/2011/08/helgens-blogg_14.html

Annars kanske du vill göra ett bloglovinbyte?;)

kram

2011-08-15 @ 18:42:32
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Svar: kul att du ville vara med i dagens blogg! en vinnare är nu utsedd så går in och se om de var du annars kan du passa på att anmäla dig till morgondagens tävling!

Ett tips är att följa mig på bloglovin så ser du direkt när det kommer upp nya tävlingar, säg till när du lagt till mej så kan jag lägga till dej med:)

2011-08-15 @ 20:43:18
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0