Chill dag! ♥

Sommarskolan var faktiskt rätt chill! :) Dem sa iaf idag att vi fick ta rast när vi ville, bara inte för lång tid. Vilket är väldigt bra! :) Dem sa också att vi fick arbeta med lite vad vi ville, vilket är super! Vi fick spela på Iphone´s om vi hade, men som jag inte har, buuhu.. Men då fick vi iaf spela vissa spel som hon hittat som innehöll med engelska och som kan öva engelskan på. Vi fick också sitta vid datorn och spela spel som övade engelska på, vilket är både kul och bra, tycker jag. :)

Vi slutade halv 2 idag och efter skolan gick jag ner till stan med Hanna och Michelle. :) Sen skildes vi åt typ efter 30 minuter. Hanna skulle bli hämtad, Michelle skulle möta några vänner till henne och jag skulle möta Ellie. :) Såå när vi hade skilts åt så gick Ellie och jag och letade lite jeans till mig och tittade på lite andra kläder. Jag hittade tyvärr inga jeans men jag hittade äntligen ett par höga shorts på Vero Moda! :D Woohoo! ♥ Sedan bara vi satte oss i stadsparken och snackade och tittade när någon satte upp saker på scenen, massa högtalare och mikrofoner. x) Vet inte riktigt vad som skulle hända där. :p

Men nu sitter jag här hemma. Vid halv 8 så blir jag ensamma hemma ska sätta på en av de nya filmerna som jag köpte på Ullared igår och titta på den och mysa bara! :) hihi

Hoppas ni får en bra kväll, kyss!

Kommentarer
Postat av: Ellie

RIVERSIDE MOTHER FUCKER !

2011-08-01 @ 19:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0