AWwesome helg! ♥

Tjena! :)
Helgen i Göteborg var awesome! :D Riktigt mysigt och trevlig!
På fredag morgon åkte vi mot Göteborg, var framme vid hotellet vid kl. 2. Sen gick vi ner på stan och handlade lite och gick i affärer. Vi åkte också Paddan som var en sightsing (stavning) båt som gick i Göteborgs kanaler, väldigt trevligt och intressant! :)
På lördagen så gick vi lite på stan också till kl. 12,30 ungefär. x) Vid halv ett började vi gå mot Liseberg för kl. 1 skulle vi möta upp familjen Gustavsson. :) Vi hade jätte kul på Liseberg men det dryga var att det va 40-50 väntetid på alla karuseller som jag vill åka -.- baaajs! Men från kl. 1 till kl. 19,30 typ som åkte vi 5 karuseller: Hanghai, Balder, Flumeride, Kållerado och Lisebergsbanan. Roligast av dem tyckte jag var balder! :))
Vi väntde 50 minuter på balder, men den är klart värd den tiden! (y'
Jag ville egentligen också åka uppskjutet, Spinrock och någon annan, kan inte namnet. x)
Efter vi hade varit på Liseberg,  så gick vi och åt på någon restaurang. Det var väldigt gott! :)

När vi åkte upp till Göteborg stanna vi också på Laxbutiken, nomnomnom! Väääldigt gott! (L) heheh x)

På hemvägen stannade vi också på älskade Ullared såklart! :D Jag köpte bl.a några filmer, lite kläder óch lite saker till skolan! :) Great!

Det var min helg! :)) Hoppas er helg var bra! +++ En sak till! Det var riktigt awesome väder i Göteborg! :D

Och idag är det sommarskola.. -.- Buuuuhu ångrar att jag valde det. Men jag gör det inte för att jag inte är godkänd utan för att höja betygen så egentligen behöver jag inte göra det. :/ Men ajja, om sisådär 25 min kommer Hanna och hennes mamma och hämtar mig. hehe, Ha en bra dag folk! :) Puuuusshaaaai! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0