Lördaaaag & Söndaaaag! ♥ (knas.)

tjjena! :)
Igår var jag in stan först med Hanna, sen lämna hon mig för hon skulle till teater. Sen mötte jag upp Ellie och då gick vi på stan lite och vi åt sushi, mums!
Jag köpte iallafall en shortdress, ett par haremsbyxor, puder och en mikrofon till Skype. ;)
(Visar bild på byxorna lite längre ner och shortsdressen får jag visa senare, hittade ingen bild och får fota en bild senare.)

Vad har ni gjort idag? '
Själv blev jag hämtad hos Ellie vid 11-tiden. :)

Efter det åkte vi hem och lite senare kom min syster, Svenne, Gunnar och söta systersonen hit! ♥
Vi fikade och snackade lite. Sen ringde jag Nea och då efter typ 15 minuter, så blev det bestämt att vi skulle cykla till Smyge.
Så vi tillbringar ungefär 2 timmar där, åt vars en glass och cyklade runt, rätt mysigt! :) Sommarkänsla!
Fast hemvägen var f** cp-jobbig! :o Asså riktigt jobbig! Vi hade suuuper mycket motvind och jag kom typ 20 minuter senare hem, än vad jag skulle, hehe x)

Men jajja, efter jag kommit hem åt vi, sen var jag typ död, nej men super trött så då la jag mig och titta på "Förortsungar". Den är rätt bra, tycker jag! (y'

'Och imorgon ska jag upp tidigt, typ vid sju.. xd Bara för att min kompis Candice ska komma hit då, sen vid halv 10 drar vi in till Trelleborg och typ ska runt lite på stan och sånt. :p
Hoppas Candice & jag får en trevlig dag imorgon, och hoppas ni får en trevlig dag!

Nu ska jag nörda mig på skype med några kompisar! Ha en bra kväll, tjotjo! ♥

Jag gillade byxorna, för det är lite annorlunda stil på dem! =)

Kommentarer
Postat av: ellie

Tack för igår och idag ! Jag är fortfarande helt "nervös" -.-

Puss säger den lilla fettklumpen :-D

2011-04-17 @ 22:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0