suunday, great sunday! ♥

Sv till markus: Aha, du borde se den. Den var faktiskt väldigt bra!

Hhhej! :)
Vakna idag vid typ kl. halv 8 och Ellie och jag gick och la oss kl. 2, så vi var rätt trötta! x) hehe
Men det var mamma och Melker som väckte oss, sött! ♥

Rätt kul inatt när ellie och jag var upp till kl. 2, för vi låg på en madrass på golvet och sen nördade oss på skype! x) heheh, niiiiiiiiiiiiice. :p
Meheheh..., vi snackade med skojiga folk! Men lite knas va det. :p

Idag vet jag inte riktigt vad som händer.., vi ska väl typ ta det lugnt och typ vara ute! =)
skojskoj! ♥
Men ha en bra dag, tjotjo! ♥

Fiiiiiiiiiiiiiint väder! ♥
Coool bild, tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Andreas

var du inte ute i det jätte bra väder idag? :)<3

2011-04-10 @ 20:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0