Natti! ♥

Tjotjo! ♥
Just nu sitter jag här i sängen och lyssnar på musik och har på tv:n i bakrunden. :p
Ska snart gå och lägga mig, stannar hemma imorgon också, tror jag.

Just nu mår jag nt så dåligt mer, mycket bättre. Min huvudvärk har försvunnit nu, men sen när jag reser mig upp och ska gå ner, så lovar jag er att den kommer komma tillbaka tyvärr :(
Men jaja, hoppas jag blir bättre tills helgen, eller iallafall tills på måndag! :o

Aja, uppdaterar kanske imorgon, vi får se hur jag mår :/
Godnatt & Sov gott foolk!

Nu ska jag gå och sova i min nybäddade säng, love it! ♥ (asså med nybäddat då ;p)



Kommentarer
Postat av: Markus

Krya på dig! :)

2011-04-07 @ 22:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0