Natti Natti! ♥

Hej. :)
Imorgon ska jag till skolan, ska bli kul och träffa alla vänner igen eftersom jag har inte varit i skolan sen i torsdags. Som jag skrev innan så ska jag ha utvecklingsamtal imorgon, hoppas det går bra! :)
Annars händer det inte så mycket imorgon, plugga lite och sånt när jag kommer hem imorgon. Jag ska ha spanskprov på torsdag, rätt drygt. Men hoppas att det går bra! (y'

Nu ikväll fick jag pluggat lite spanska och läst lite i Ida /Slash/ Sandor, jag har snart läst ut det, ska försöka läsa ut den nu när jag går och lägger mig, har typ 10 sidor kvar. :p

Japp, har inte så mycket mer att skriva. Så vi säger Godnatt och jag uppdaterar mer imorgon när jag kommer hem från skolan vilket blir vid fyra/fem- tiden. :)

Tjotjo! ♥
En önskan får man väl ha?, ellie..



Kommentarer
Postat av: Ellie

Nea, du känner nt honom :(

Det är precis som att jag skulle säga att Emil är min xd

2011-04-11 @ 22:13:03
URL: http://LALALALAAL
Postat av: Anonym

jajaja, men endå^^

2011-04-12 @ 17:18:22
Postat av: andreas

vad är det för önska du har? :)

2011-04-19 @ 19:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0