Laaate day! =(

Men tjenatjena bloggen! ♥
Har alla sovit gott? Jag har sovit sådär, tycker jag.
Just nu sitter jag vid datorn lite och har mtv på i bakrunden, riktigt kass musik just nu -.- typ: hey girl,hey boy - The chemical brothers, men iaf jag skyndade mig lite extra idag så fick lite extra tid, fast jag skyndade mig speciellt extra mycket med duschen för jag skulle hinna äta frukost med mina föräldrar och för att få lite extra tid! (y' (Så det inte blir så stressigt ;)) hahah xd.

Iaf idag är det tisdag vilket betyder att jag går sent, till 15,40 -.- och sen hem och plugga typ, Annars händer det inget ikväll.. jo men herregud, hur kan jag glömma detta? :o Det är DESPERATE HOUSEWIVES! :o ♥♥♥
Wiiie! :d ja okej, plugga och desperate housewives står på schemat ikväll! :d

Men nu ska jag fortsätta fixa mig bl.a platta mitt hår! Ha en bra dag, tjotjo! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0