konfa idag, aadå! ♥

tjotjo!
Nu har jag precis sminkat mig och plattat mitt hår och nu är jag klar! (y'
Skolan idag då, jag och min klass ska ha bl.a: öhhh... typ?! hehe, jag vet faktiskt inte. x) Jo okej.. No, Svenska, So + Elevdemokrati och sen matte och språk (Spanska). Det ända som är roligt är typ öhh.. Elevdemokrati för där babblar hela klassen i mun på varandra, vi är liksom en sån diskussionsklass ;) och sen tycker jag faktiskt att matten & spanska är rätt roligt också. :p

Efter skolan åker jag direkt till konfirmationen, skojskoj! Det var typ 2 veckor sen jag var där för ena gången var det personalplanering och då var det ingen träff alls och förra veckan i onsdags var det heller ingen konfa för vi skulle ha konfa på lördagen istället, men då kunde jag inte komma eftersom vi hade dop. :)
Men idag är det konfa och vi ska prata om påsken. :)

Någon mer här bland alla bloggar som konfimerar sig?


Många i min ålder konfimerar sig oftast för pengar, men jag tycker det är fel!
T.ex jag konfimerar mig verkligen inte för pengar och inte heller för jag är kristen, utan för att jag vill pröva något nytt, lära mig mer och få nya vänner! :)

Men nu ska jag faktiskt, börja göra mig klar så jag kan gå till bussen snart. Ni får ha en super bra dag, så uppdaterar jag senare när jag kommer hem, vilket blir ungefär vid kl. 7. :)
Adíííííííííoos! ♥

Cool bild!



Kommentarer
Postat av: andreas

jag kommer :)

2011-04-09 @ 12:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0