Jag vet inte vilken dag det är mer? :/ Lördag? Fredag? Måndag?

tjaaaa! ♥
Jag har inte haft så mycket lust att blogga eftersom det har varit så fint väder ute, så jag har varit mycket ute och har inte haft så mycket och skriva om. :/
Men.. men idag blev jag väckt av mamma typ vid kl. 9, så jag gick ner och åt frukost med familjen sen gick jag upp och la mig igen, tittade lite på tv fast där var inget bra, så jag satt mig här och började blogga lite. Jag ska snart gå ner och duscha och fixa mig, sen ute i solen! Love it!

Jag har ju inte bloggat så mycket men kan berätta vad jag har gjort ändå. :p
I onsdags: så vaknade jag vid halv elva typ, och efter jag fixat mig och sånt cyklade Nea & jag till smyge, tog vars en glass och cyklade runt i solen, mysigt! :)
Sen vid kl. 4 åkte vi mot Trelleborg och skulle på ett möte och senare på kvällen så skulle jag åka och titta på teater som mina kompis Ullis & Hanna var med i. Dem var jätte duktiga, verkligen jätte duktiga! :)

Och igår var mamma ledig och pappa slutade kl. 1 så då passade vi på att ha storstädning i huset. Jag möblera om mitt rum och jag blev väldigt nöjd faktiskt förrutom att man måste flytta mitt skrivbord bara för att göra min säng till en dubbelsäng, haha, lite failat men det funkar väl. x) Senare på kvällen tog jag bara det lugnt. :)

Nej, nu ska jag ner och duscha, ha en super bra dag! Chaaaaa! x) ♥

Du har fått mig att sluta tro, är det de du vill? :)


Kommentarer
Postat av: Ellie

det är torsdag ? -.-

2011-04-22 @ 13:13:04
Postat av: andreas

vem är det som har fått dig att sluta tro? sms?

2011-04-27 @ 21:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0