I ♥ PIGGELIN!

Sv till markus: Tack! Mår bättre idag som tur är, du hade rätt att det kanske skulle försvinna över natten. :)

hej foolk! :) Kanske inte så många som är hemma nu, men jag är hemma iaf.
Men iallafall vakna typ vid kl. 10, gick ner och drack lite juice, sen starta jag en film, det blev "I rymden finns inga känslor".
Jag mår iaf bättre idag, har kanske lite feber men inte ont i huvudet, mår illa eller fryser. Tumme upp på det! (y'

Idag är det fredag och ikväll ska mamma, pappa och jag grilla för första gången detta året, Love it!! ♥
Mums! Jag tror vi skulle grilla kött och sen potatis till och något mer, tror jag. :p

Men en sak ni ska veta är att " I ♥ PIGGELIN!" , haha för att piggelin är bra när man har ont i halsen, när det är varmt ute och när man mår allmänt dåligt. x) mehehe, toppen! ♥

Men ha en bra dag nu, tjotjo! ♥ Ska fortsätta se film nu.

Den här bilden va fin, tyckte jag. Hade varit rätt spännande att åka till Frankrike och gå till "Eiffeltornet" och titta på det! :)



Kommentarer
Postat av: Lena Björndahl

Me too!

2011-04-08 @ 15:04:23
Postat av: Markus

mycket bra att du mår bättre nu! :)

btw, " I Rymden finns inga kännslor " är ju awsome ^^

2011-04-09 @ 01:00:03
Postat av: andreas

har du varit i Paris?? :)

2011-04-09 @ 12:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0