Godmorgon! ♥

tjotjo! ♥
Har satt mig nu snabbt vid datorn men det blev så här idag att jag duscha typ i 5 minuter istället för en 30 minuter, hehe :p så nu har jag tid att sitta lite vid datorn också! (y' ♥
Ska snart gå och platta mitt hår och sminka mig och välja kläder! :)

Idag är det fredag, inget speciellt händer i skolan, jag och några andra kompisar skulle ha redovisat på svenskan men vi får ta det någon annan dag för vi känner oss inte redo idag. :p
Ikväll kommer Hanna hit och nannar här över natten, skoojj! :d

Imorgon ska jag klippa mig i trellestad med mamma & Hanna, fast Hanna kommer lämna oss där för hon ska vidare till sin teater kl. 11. :p
Sen vet jag inte mer vad jag ska göra, kanske umgås med ellie! :d ♥

Här kommer en söt text, sen ska jag gå och fixa mig igen! Puss!

Girl; I love you.
Boy; I love you too baby.
Girl; Prove it. Scream it to the world.
Boy; *whispers in her ear* I love you.
Girl; Why'd you say it to me?
Boy; Because, you're my world.


Kommentarer
Postat av: ellie

Jaaaaaag hade kanske kunnat möta dig i trelleborg då ? :P

2011-04-15 @ 09:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0