Fix & städning idag! :)

Tjena alla läsare här i bloggvärlden!

Bloggandet inget igår, för jag hade ingen lust, snälla ni måste förlåta mig! (a' ♥
Men iaf.. hade inget för mig, såg en film. Jag såg "Chloé" med Amanda Seyfried, fick lov att hyra den av pappa från tv:n! (y'
Men jag tyckte den var sådär, kan säga att den var väldigt komplicerad fast rätt spännande. Den får: ★★★
(3 stjänor) av mig.
Men ändå värd att se, tycker jag. :)

Imorse vakna jag typ vid kl.9 låg kvar tills typ kl.11 sen gick jag upp och fixa mig och sånt. Sen hela dagen idag har vi fixat och städat tills dopet imorgon, eftersom det kommer lite folk hem hit efter dopet & fikan. Så här måste vara rent och fint. :)
Fick också träffa min syster´s pappa och hennes syster, var typ sen förra sommaren jag träffa dem, men det var kul! :) fast kommer träffa dem imorgon också! :)

Just nu sitter jag och lyssnar på "Highway man - Hoffmaestro", Den är rätt bra, tycker jag. Fast "So you do" är mycket bättre! :p
Jag var också ute och fota lite innan idag, kanske lägger upp några bilder någon gång senare. Men blev iaf lite nya vårbilder 2011, Great! (y' ♥

Men okej, imorgon är det dop och det ska bli riktigt kul! :d♥  Den ända i min ålder är min bäääääääästisch ELLLLLLLLIE! :d ♥♥ kommer bli riktigt kul! x)

Men vi hörs imorgon, om jag hinner uppdaterar. Ha en suuper bra kväll, Ciáo Ciáo! ♥



 


Kommentarer
Postat av: Lena Björndahl

Mysigt värre, själv har jag varit sjuk nästan 2 veckor men nu tar jag mig sakta ut i cybervärlden igen ;)

2011-04-04 @ 14:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0