Can´t it be summer soon? ♥

tjotjo! :)
Just nu sitter jag och nördar mig framför tv:n med Desperate Housewives, ofc! ;)

Idag har jag varit i skolan, as usual. ;p Vi har haft bl.a Spanska, där vi fick idag jag och min grupp som är en femtedel av klassen visa upp vår lilla pjäs/dialog som vi har tränat på de senaste 4 spansklektionerna. Jag kan säga att det gick sådär, vi var 5 st och 4 av oss var rätt så nervösa, hehe.
Och sen idag har vi haft typ 3 timmar so, haha -.-. Båda kul och tråkigt. Först hade vi en so lektion som egentligen skulle varit halvklass så att halva hade no och halva so. Men både So & No - Lärarna var sjuka. Så hela klassen hade So.
Sen efter lunch så skulle halva klassen ha hemkunskap och då hade vi andra No & So, fast vi ville inte gå upp till No:n och vi hade ingen lärare på So:n, så vi elever på So:n stannade kvar och hade So hela No lektionen också, utan att vår vikarie visste något, haha lite taskigt kanske, men som en ursäkt så behövde vi faktiskt arbeta med våra so arbeten. x)

Haha, efter skolan iaf så umgicks jag med ElliePelli! :d skojskoj! :D
Vi typ lagade mat och sen typ bara satt och snackade, men lika skoj ändå! :)

Nu ska jag fortsätta nörda mig vid tv:n med Desperate Housewives! Hoppas ni haft en bra dag & kväll!
Natti natti!

Den här bilden & texten är så sann, tycker jag!


&& Jag längtar sååå mycket till sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0