ett låångt blogginlägg! / Men här är ett inlägg där jag berättar om min julafton & juldag. ♥

Hejjhej! ♥
Okej, jag har tänkt hela dagen "Jag måste blogga!", men såklart har jag inte orkat. x) Men nu tvingar jag mig själv, nej! bara skoja :p Men jag vill blogga men orkar men jag vet inte. Jag bloggar iaf nu! ;)

Jag hade tänkt lägga upp bilder på detta jag fick i julklapp eller iallafall lite av det, men ja.. jag har inte fotat det än, så bilderna kommer senare. :)

Min julafton!...
Starta kl. 10 ungefär. Jag gick ner i köket och där stod frukost på bordet, Mamma, pappa och jag åt frukost då.
Sen ungefär kl. 11-13 ungefär x), hahah så typ satt jag vid datorn, tittade på tv, va ute lite, jaa.., lite sånt. :)
ungefär vid kl. 13 åt vid julmat, där fanns mycket gott som mamma hade gjort, t.ex lax, potatis, sill, Jansson´s frestelse (stavning), köttbullar (ofc ;)), prinskorvar.. Ja, lite sånt. :)
Också åt vi, men typ blev helt fail.., först va alla (mamma, pappa & jag) jätte hungriga typ elr så ville äta, sen när vi ätit lite så va vi skit mätta. Hahha, men man äter lite sådär i efterhand också ;).
Efter maten öppnade vi julklappar och som jag skrev i förra inlägget att jag fick "The sims 3" & "Dance Central" till xbox 360/ Kinect. Men mer än så får ni inte veta, det får ni se sen när bilderna kommer upp på bloggen. :p
När vi va klara med julklapp-öppnandet så va det typ nästan perfekt tills Kalle anka skulle börja.
Brukar du se Kalle Anka? Om nej, varför inte? :)
Jaa.., så titta man på det i typ 1 timme eller ja tills det va slut. ;p
Efter det så spela jag/dansa jag hela kvällen typ :p Alltså på xbox 360 Kinect, men seriöst! Om du/ni har xbox 360 Kinect så rekommenderar jag verkligen "Dance Central", för det va seriöst skiil kul! :D
Det va väldigt bra träning och sen när man spelar det så dansar man inte direkt utan man får lära sig dansstegen, vilket jag tycker är väldigt bra!
Lite senare på kvällen såg jag 2 filmer och snackade med en kompis, det va skojiit! =) Sen somna lilla jag vid halv 2 typ, höhö :p.

Idag...

Vakna jag vid kl. 12 höhö, väldigt sent!
jag vaknade, gick ner och sa godmorgon till mamma och pappa sen gick jag upp igen och la mig i min säng, sen spela jag "The sims 3" på xbox typ till kl. 15. Sen fick jag för mig att här kan jag inte sitta och spela hela dagen så, jag fixad mig och lite sånt. Sen har jag spelat, dansat, suttit vid datorn, varit ute och tittat på film idag, inte gjort så mycket idag, blev mest slapp-dag! CHILL! ♥

Imorgon..
.

vet jag inte riktigt vad som händer.., Mamma snacka om att vi skulle inte till Trelleborg, pappa sa jag skulle va hemma med Jack (vår hund), hmm.. Jag vet inte riktigt vad som händer.
Men jag återkommer med ett blogginlägg imorgon, och berättar vad som hände. ;)

Ni får ha en bra kväll och en bra fortsatt juldag! Cíao! ♥
& som ni säkert vet så hoppas jag att ni hade en rolig och mysig julafton igår och juldag såklart! :)
Haíí! ;)

Dem små fotstegen i snön, det är tomtenissarna som gått där, och in bakom dörren där. ;)
En fin liten bild som jag fotat. :)

Kommentarer
Postat av: Lena Björndahl

Bra bild, den kan du stoppa in en nisse i och använda som julkort nästa år ;)

2010-12-26 @ 18:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0