17 December, 2010 ★♥

Cha cha bloggen! ;) men fyyy.. usch!   inte sån fjortisstyle ;p, vi får börja om! :o

Hejjhej bloggen! :)

Idag vakna jag vid halv 9 med Hanna. Gick upp och fixa oss, lite stress! Fick äta frukost i bilen, för vi skulle va hos min syster innan kl. 10 för dem skulle va i Malmö innan kl. 11, för då gick deras tåg. Men så jaa.. va och sa Hejdå till min syster, hennes pojkvän & Melker! 
Sen stack man till stan med Hanna, julhandlade lite julklappar! Blev faktiskt köpt lite julklappar, och en tröja till mig från "Gina Tricot". Sen efter vi hade gått på stan lite, stack man till min frisör, där jag skulle bli klippt och möta mamma. Fast va inget märkvärdig klippning va bara klippa toppar, du vet.. sånt man måste göra ibland. ;)

Sen efter det stack Hanna och jag till Hemmakväll och titta lite där, skullle se om vi hitta lite filmer. Jag gjorde inte det, men Hanna gjorde. Efter besöket på Hemmakväll gick Hanna och jag skilda vägar. x) hahaha, ohh my gush! x)

Nej, men hon skulle gå och möta sin pappa och bror. Och jag skulle gå tillbaka till mamma igen. Sen när mamma och jag var klar så åkte vi hem, och nu sitter jag här i mitt stökiga rum som! hahah x)) Måste städa, fast först ska jag berätta om gårdagen också!

Det va sjuuukt kul! :D

Hanna och jag typ snacka på skype men en kompis som heter Henrik och hans kompis, och jaa.. vi snacka väldigt länge!  men det va skiit kul! :p typ!  ;) hahah psycho-sak! x)

Men jaa.. vet någon om det går någon bra film på tv ikväll? :p eller så tror jag att jag ska ha julfilm- kväll! =D jaa, mysigt!
Men ni får ha en bra eftermiddag/kväll! hejjsvejs! ♥♥

MEN SHIIIT! glömde det viktigaste! :o Jag såg Jay smith idag!!! :D han va jätte duktig, kommer in en suddig bild sen som jag tog med mobilen! :p haha x) & Hanna fick autograf av han :p


Denna tröjan köpte jag på Gina Tricot idag, 199 :-


Kommentarer
Postat av: Lena Björndahl

Mysigt värre!

Å den lille får åka tåg, Simon var underbar att resa med som liten, tror att han gillade det :)

2010-12-19 @ 14:54:52
Postat av: Sofia&Isabella

snygg tröja :D

2010-12-20 @ 17:21:01
URL: http://tviillingarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0