New blog, New things, Functional things ♥

Tjjena! :)
Jaadå., ny blogg! :) Nu har jag och alla ni läsare en fungerande blogg! en som går att kommentera (har redan fått massa kommenterer!) och ny bakrund.
Hoppas att den här kommer funka! :o Men VET NI VAD? :O
det dumma med den här nya bloggen är att jag hade 8 månader men bloggen på fredag :(, men det har jag ju inte nu mer eftersom jag tog bort den bloggen.. Men jajja w/e hade nästan 8 månadenyar (y'.
Hahaha!.

Nu på torsdag ska jag och alla andra 8:or åka till storstaden och gå på muséum för dem som vill eller spela laserdome! Jag ska klart spela laserdome!, fast jag har aldrig gjort det. Är det kul? x) Fast okej.., alla i klassen eller i 8an säger att det är skit kul, men ja, jag får väl tror dem! och hoppas på det! :)

Efter Laserdomen ska jag och några kompisar gå till stan och shoppa! Jag hade tänkt handla lite julklappar till familj och vänner och lite kläder till mig själv, ofc. ;) hahah. Men ni förstår att det är så här att man kan nt mista den chansen. x)

Ja.. men ikväll ska jag väl prata med några vänner på skype, tror jag. Chatta och se sista desperate housewives, det är hemskt att det är sista! Finns det fler än lilla jag som ÄLSKAR desperate housewives? :o ♥♥
Men ja och typ lyssna på musik och fixa bloggen! :)

Men ni får ha en jäätte bra kväll, för det ska jag ha! Cyaaa bloggen & alla läsare. ;) hahah ♥

Jul, jul strålande jul! Fler än jag som längtar till julen? Och älskar julkänslan man får med alla ljus och ljud i denna årstid?

Kommentarer
Postat av: Lena Björndahl

Fint foto, riktig julestämning!

Här har jag satt upp två jättestjärnor i mina jättefönster i vardagsrummet, skymmer insynen, haha!

En liten röd och grön adventsljusstake pryder köket - sen får det vara bra! Inga tomtar och granar, det är jag trött på!

Simon kommer hem på tisdag efter att ha stannat på skolan i 4-5 veckor, hans mamma längtar och har suttit och tittat på foton från lilleputtstiden, haha! Annas och Svennes söta Melker påminner om ljuvliga små händer, fötter och snusningar i spjälsäng, mysigt värre!

2010-12-15 @ 00:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0