SNÖÖ! :o ♥

Tjena! ♥
'yes, jag kom precis hem.. shiit så jobbig väg när man skulle hem!
Imorse tog jag och alla 8or på min skola bussen till malmö och vi skulle spela Laserdome.
Vi går in och spelar Laserdome, efter jag och mitt lag och ett annat lag (det va bara 8or som va där.) så börjar lärarna prata om bussar som kunde köra oss hem. För såklart snöa det för mycket ute på det landet jag bor x), så skulle egentligen stannat i Malmö, men fick inte av mina föräldrar så tar bussen som går till skolan och vi åker som vanligt och sånt förrutom att vi hade en skit sur busschafför.. bläää :(

Men sen var vi ungefär 1 km kvar till den byn/hållan jag går i skolan och då har 5 bilar kört av vägen så där va en kööö, så stod vi där i 1 timme, trodde vi skulle få vänta i 3 timmar, men som tur blev det inte så! :D

Sen när vi kom till skolan vänta vi ungefär 45 min tills den bussen jag skulle åka med kom, sen börjar vi köra när vi har släppt av en kompis som heter Ida så stannar vi för 2 bilar kört fast så är där en traktor som skulle dra loss dem, efter det så kör traktorn och bilarna som kört fast och såååklart kör vi 10 m.., vad händer...? jo, bussen kör fast! :o
Så fick vi stå där i 2 timmar och vänta tills en traktor kom och hjälpte oss och drog loss oss sen fortsätter vi köra så ser vi 3 bilar som kört fast så plogg- traktorn som kör framför oss får ju dra loss dem, sen efter 2,5 timmar är jag hemma, drygt som faan! :o Men jag kom hem och nu är jag skit trött!

Så nu är det slut för äventyr idag, så hejjsvejs! :) Ha en bra kväll! ♥

Imorgon hoppas jag på att det inte blir skola, snöstorm ute, u knoooow! ;) ♥ Haií!!

- skulle ätit sushi idag, men fick inte äta mat i malmö för skulle hem så snabbt som möjligt sa skolbuss sakerna idag, så fick aldrig äta min sushi! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0