Sista julklappen snart inslagen! :)

tjoo! ♥
Idag har jag varit i skolan. Det var mycket roligt. Glömde jag säga hej? x)
hahah, nej skoja!

Idag har jag varit i skolan ju. Vi hade vanliga lektioner på förmiddagen. Vi hade typ engelska, fast vi hade typ prao och gymnasie information istället, rätt tråkigt men ändå intressant! (y'
Jag tror jag ska välja hantverkprogrammet eller media saken. x)
Och vi hade slöjd, och det va den mest konstigaste lektion någonsin! Vi hade ingen lärare, och ingen hade sagt att vi skulle jobba. Men alla vi tjejer som är i den gruppen, jobbade normalt ändå, ingen stack, alla jobbade? helt mysko! :o

Men sen efter lunch så hade vi typ städning och så man kunde spela spel. :p Det va rättså tråkigt, och jag tror jag har saker att reda ut med en viss person, han verkade lite sur.. :/ men blablabla :p..

Hmm.. Ja imorgon sluta vi skolan! :p skoj!, fast jag vet inte vad jag ska ha på mig! :ooo Ahhh... hjälp!

Ska man ha jeans eller tunnika (leggins)?
Men kan se om jag hitta något, också gör jag outfits av det, och lägger upp foto här på bloggen sen? (Y)
var inte det en bra idé? (a'





Jo.., vi säger så. Men ska slå in sista julklappen nu, sen fixa kläder! :) ♥ Ciiiao!

Kommentarer
Postat av: Lena Björndahl

Tur att skolan slutar nu eftersom det tydligen ska komma mycket mera snö... haha!

2010-12-21 @ 01:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0