NYÅR IMORGON! ♥ tack för 2010! välkommen 2011! ♥

tjooo! :)♥
Idag vakna jag vid kl. 12 av att Hannas lillebror kom in och sa till oss att dem hunnit åka pulka under hela tiden han hade varit vaken tills vi vakna. x) hahah, det blev lite sent igår liksom, höhöh!
Vi snackade på skype med lite kompisar och glömde bort tiden, haha!

Men jaa.. så typ vakna vi och fixade oss, sen åt vi frukost. Efter det börja vi fixa med Hannas akvarium, det va lite klydd här och där, men till slut va allt klart och det funka som det skulle, tror jag. Fast där va lite vattenpöllar (stavning) på hannas golv, mihihi :p.

Men över till en annan sak! NYÅRSAFTON IMORGON! Jag tycker det är helt sjukt, att det här året gått så snabbt, speciellt nu från sommarlovet och till jul! det har gått jäääääätte snabbt! :o

Men iaf, Imorgon firas nyår hos min moster & mobror ute på Österlen och med mina föräldrar, inga fler! :/
Tycker det är lite tråkigt, vill fira med alla mina kompisar och sånt egentligen men samtidigt med mina föräldrar.
Men jaa, me must wait to I get older. :( blablabla.. Jajja, det blir väl säkert kul! vi ska äta god mat och spela spel och hoppas dem skjuter mycket raketer ute på Österlen, det är skojiit och titta på men själv skjuter jag inte raketer, för jag tycker det är riktigt onödigt och det är synd om alla djur som inte gillar det. :o Min familj och jag har haft en gång en hund när jag va liten som hette Emmy, hon va totalt livrädd för allt fyrverkeri! Varje nyårsafton fick hon sitta i Gadrobben för att Emmy inte skulle bli rädd för när hon hörde det, så blev hon så rädd så hon börja skaka och sånt. :/ Så det är en av anledningarna varför vi inte skjuter raketer. Men vi brukar skicka upp såna ljuslyktor istället. :) Dem är också väldigt fina! ♥


Men ni får ha en bra kväll, Ni får en uppdatering på dagen imorgon också, ska försöka fota lite hemma hos min moster & mobror. ++ Vi ska sova över där, så vet inte riktigt om jag ska ta med min data eller inte. Vi får se.
Ha det så bra! :)♥ Hejjsvejs! ♥♥ GOTT NYTT ÅR! ♥♥ (om jag inte hinner blogga imorgon! ;))


Det här hände förra året, på nyår. :p Det första vi gjorde va att tappa brickan. mihihi smidigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0