Luciafirande! ♥

Jag måste bara skriva om luciafirandet i söndagskväll och måndags!

I söndagskväll: va jag på skolan och spela lussebandy (Innebandy på lucia), jag spela det här året för första gången,  det va skit kul! fast lite nervöst när man va ute på planen och spela och alla tittade på en. :p Iaf jag va med första året i år, för i 7an våga jag nt riktigt, kände inte folk på skolan så bra och jag kände inte skolan heller så mycket. Men iaf min klass kämpade jäätte bra! men det behöver mer träning på innebandy! Vi kom 5a! men ändå, jätte bra, förra året kom min klass typ näst sist, höhö, det går uppåt! ;)
Men som sagt vi kom 5a av 9 klasser! :)

Och för er som förstår riktigt vad det är så är det en innebandy tunering vi har på min skolan, mellan ca. 18,00 - 00,00 :).  Där alla 9 klasser på skolan spelar (bara högstadiet) och så möter vi olika klasser. Också får vi mat och sånt där! Men det är iallafall skit kul! :D

På måndagen såg vi lucia och det var kören i skolan som anordnat det, det va jäätte bra & fint! :D
Min kompis Hanna sjöng solo på låten "Ängel - E.M.D", hon va jäätte duktiga! sen var där 2 andra tjejer, en i 7an och en i 9an som sjöng solo, båda dem va också jätte duktiga! Och alla i lucia tåget, alla tärnor och tomtar & moah som va pepparkaka var också jätte duktiga! hihi :) så snäll jag är. x) omg..! egoooo... hahah x)

Nej, skojja men det blev ett jätte bra Lucia firande!, Riktig julkänsla! ♥♥
Längtar till nästa lucia och hoppas på att få se ett lika fint, eller kanske själv är med där då.., who knows x).
Hahah, ville bara berätta om det, hejdå! ♥

Och bilden i detta inlägg för också vara lite julig tycker jag. Så visar upp en bild på ett hus som min syster hade sett, och jag antar att dem gillar julbelysning, hela huset va fullt med julbelysning typ som i USA. skiiit coolt! :p

Kommentarer
Postat av: Lena Björndahl

Låter som att du går i en riktigt bra skola!

Håll uppe det goda humöret och din positiva inställning, jättekul till skillnad från allt tjurigt man läser och hör om :)

2010-12-16 @ 13:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0